
שבוע טוב! מה איתכם? סוף-סוף סיימתי בית-ספר!!! 18 שנה חיכיתי לרגע הזה! מי היה מאמין שדווקא עכשיו האיראנים יחזרו לתקוף. דווקא כשאין לי מה להרוויח מזה…😜 הטיימינג שלהם פשוט גרוע.
קיצר, מקווה שכולכם בטוב! כמו תמיד הקישורים לצ׳אפטרים בסוף הפוסט!
עלו לאתר 5 צ׳אפטרים חדשים!
צ׳אפטרים 30-31 של המנגה ״המלאכית השכנה שלי מפנקת אותי בהגזמה״
צ׳אפטר 1-2 של הוובטון ״5הרעות״
צ׳אפטר 122 של המנוואה ״סולו לבלינג!
קריאה מהנה!
מנגה וורס מחפשים אתכם🫵
הצוות שלנו כרגע קטן, וחלק מהחברים בצוות עסוקים בתקופה האחרונה, ולכן נוצרו עיכובים בהעלאת צ׳אפטרים. אנחנו עושים את המקסימום במסגרת הזמן שיש – אבל כדי להעלות קצב ולשמור על רצף קבוע, אנחנו צריכים חיזוק.
אנחנו מחפשים מתרגמים ועורכים לשוניים!
אם אתם אוהבים מנגה, יש לכם עברית טובה ורוצים לקחת חלק בעשייה –
פנו אלינו דרך: