Skip to content

5 צ׳אפטרים חדשים!

שבוע טוב! מה איתכם? סוף-סוף סיימתי בית-ספר!!! 18 שנה חיכיתי לרגע הזה! מי היה מאמין שדווקא עכשיו האיראנים יחזרו לתקוף. דווקא כשאין לי מה להרוויח מזה…😜 הטיימינג שלהם פשוט גרוע. קיצר, מקווה שכולכם בטוב! כמו… 5 צ׳אפטרים חדשים!

להתחבר להירשם
avatar
avatar לפרופיל 👤 פיד 📰 קלפים שלי 🃏 עיצוב 🎨