5 צ׳אפטרים חדשים!
שבוע טוב! מה איתכם? סוף-סוף סיימתי בית-ספר!!! 18 שנה חיכיתי לרגע הזה! מי היה מאמין שדווקא עכשיו האיראנים יחזרו לתקוף. דווקא כשאין לי מה להרוויח מזה…😜 הטיימינג שלהם פשוט גרוע. קיצר, מקווה שכולכם בטוב! כמו… 5 צ׳אפטרים חדשים!
שבוע טוב! מה איתכם? סוף-סוף סיימתי בית-ספר!!! 18 שנה חיכיתי לרגע הזה! מי היה מאמין שדווקא עכשיו האיראנים יחזרו לתקוף. דווקא כשאין לי מה להרוויח מזה…😜 הטיימינג שלהם פשוט גרוע. קיצר, מקווה שכולכם בטוב! כמו… 5 צ׳אפטרים חדשים!
לילה טוב לכולם! רציתי לעדכן לגבי הצ׳אפטר של המלאכית. אני יודע שאמרתי שהוא ייצא כל יום ראשון/שני, אבל הפעם זה התעכב ביום אחד בגלל ההכנות לפסח וגם בגלל מחיקה שהייתי צריך לעשות לצ׳אפטר אחר. תודה… צ׳אפטר 29 של המלאכית + שאלה!
צ׳אפטר 28 של המלאכית מתורגם לעברית! כפי שכבר אמרנו יש חסר לנו כרגע צוות אז שאר הפרויקטים מתעכבים. צ׳אפטר של המלאכית ייצא כל שבוע ימי ראשון/שני צ׳אפטר 121 של סולו לבלינג כרגע בתרגום ומחיקה ייצא… צ׳אפטר 28 של המלאכית!