5 צ׳אפטרים חדשים!
שבוע טוב! מה איתכם? סוף-סוף סיימתי בית-ספר!!! 18 שנה חיכיתי לרגע הזה! מי היה מאמין שדווקא עכשיו האיראנים יחזרו לתקוף. דווקא כשאין לי מה להרוויח מזה…😜 הטיימינג שלהם פשוט גרוע. קיצר, מקווה שכולכם בטוב! כמו… 5 צ׳אפטרים חדשים!
שבוע טוב! מה איתכם? סוף-סוף סיימתי בית-ספר!!! 18 שנה חיכיתי לרגע הזה! מי היה מאמין שדווקא עכשיו האיראנים יחזרו לתקוף. דווקא כשאין לי מה להרוויח מזה…😜 הטיימינג שלהם פשוט גרוע. קיצר, מקווה שכולכם בטוב! כמו… 5 צ׳אפטרים חדשים!